Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΝΕΖΙΝΑΣ ΜΠΛΑΖΟΓΙΑΝΝΑΚΗ




«Και όχι ελευθερία», είναι ο τίτλος της δεύτερης ατομικής έκθεσης ζωγραφικής της νεαρής εικαστικού Ανεζίνας Μπλαζογιαννάκη, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν το βράδυ της Πέμπτης 18 Οκτωβρίου στην γκαλερί «Sandika» του Αγίου Νικολάου. Η ταλαντούχος καλλιτέχνης που κατάγεται από τον Άγιο Νικόλαο έγραψε για τη δουλειά της.
 … Έχω στην αγκαλιά μου έναν δράκο που κοιμάται. Ο δράκος είναι καλός και μ΄ αγαπάει. Με διάλεξε, δεν ήρθε κοντά μου τυχαία. Δε θέλει να μου κάνει κακό, αλλά εγώ δεν το ξέρω. Αρχίζει να με αλλάζει, να με κάνει σαν αυτόν κι εγώ, από τη μία τον αφήνω αλλά από την άλλη καταπιέζομαι κιόλας οπότε, ενώ έχω ήδη αρχίσει να μεταλλάσσομαι, κάτι με κρατάει απ΄ το να το απολαύσω. Εγώ με κρατάω. Είμαι παγιδευμένη, «δεμένη» από τον ίδιο μου τον εαυτό. Και αυτός ο μαζοχισμός με εγκλωβίζει, μου προκαλεί θλίψη, δάκρυα, φόβο και όχι ελευθερία.

Η Ανεζίνα Μπλαζογιαννάκη

Η Ανεζίνα Μπλαζογιαννάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το Ε΄ Εργαστήριο Ζωγραφικής της Ανώτατης Σχολής Καλλών Τεχνών της Αθήνας. Το 2010 ολοκλήρωσε το σεμιναριακό πρόγραμμα ενηλίκων «Εκπαίδευση στα Μουσεία» του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου. Έχει συμμετάσχει σε πάνω από 20 εκθέσεις και καλλιτεχνικές δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων η φιλοτέχνηση των εσωτερικών χώρων του Βαρβακείου Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου, η ομαδική έκθεση «1η Δεκεμβρίου και κάθε ημέρα… ημέρα κατά του AIDS” στην Αθήνα καθώς επίσης και οι ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής της Αίθουσας Τέχνης Νέων Δημιουργών «Χρυσηίς» στην Αθήνα και την Κω, με παράλληλη συμμετοχή στα σεμινάρια – δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά. Το 2010 έκανε την πρώτη της ατομική έκθεση ζωγραφικής στο βιβλιοπωλείο «Μικρός Κοραής» στην Αθήνα. Έχει συμμετάσχει επίσης στη θεατρική παράσταση «Χοηφόροι» στην Πάτρα, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006, στο μαραθώνιο φωτογραφίας Athens Photo Inspirat 2010, στην επετειακή ομαδική εικαστική έκθεση «ΣΠΙΤΙ» του προγράμματος απεξάρτησης ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στην ομαδική εικαστική έκθεση «Το ταξίδι» στη Τήνο το καλοκαίρι του 2012. Έχει σχεδιάσει και ερμηνεύσει εκπαιδευτικά προγράμματα προγράμματα για παιδιά στην Αθήνα την Κω, την Τήνο και την Κρήτη. Αυτόν τον καιρό ζει και δημιουργεί στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.      


Στιγμιότυπο από τα εγκαίνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου